Sunday, June 24, 2012

Aku menyintaiMu!



Allah tidak pernah membiarkan hambaNya keseorangan.Semakin kita jauh dari Dia,semakin dekat Dia menghampiri kita.Dekat hingga di kalbu hati.

Kasih sayangNya tiada galang ganti.Dari kecil hingga ke mati.Pelbagai nikmat yang diberi,hingga tak terhitung dek jari.

Kuatkan imanku mengingatiMu,disetiap ketika,detik dan waktu.Aku sering lalai,ya Allah.Kerana dunia,kadangkala aku tersungkur kekalahan.

Sedangkan dunia ini hanya sementara.Dan akhirat itu kekal selama-lamanya.

Maafkan aku,ya Allah..

Maafkan aku yang hina ini…

MenyintaiMu satu kewajipan.Menyayangi manusia satu pilihan!




2 comments:

Layyinul Harir said...

mohon kongsi ini..

betul tuh husna,syafa juga kadang2 rasa macam tuh..T_T

Nur Husna said...

Syafa,hati manusia itu sering rasa ingin bertuhan.Tapi nafsu yang kadangkala menolak kebenaran....
uhuk..uhuk..;-(